Насичане, лош или няма сигнал

Мнения, препоръки, оплаквания и всичко свързано с качеството на цифровата телевизия предлагана от Net-Surf.Net.

Модератор: Техническа поддръжка

Montoya
Редовен потребител
Редовен потребител
Мнения: 298
Регистриран на: 12 юли 2011 10:14
Местоположение: Берковица

Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот Montoya » 14 сеп 2019 11:15

Здравейте, преди 2 седмици се обаждах по телефона, че телевизията забива и изписва или лош сигнал или няма сигнал. Тогава говорихме по телефона, рестартирах устройствата, вие рестартирахте услугата. Проблемът с ереши за 4-5 часа и пак започна.
Това го прави по 2-3 пъти на час за по 20-30 секунди. Понеже съм в Берковица само някоя събота и неделя, не мога да дам повече информация, но родителите ми казват, че това не е изчезнало.

Speedy_
Техническа поддръжка
Техническа поддръжка
Мнения: 347
Регистриран на: 27 юли 2002 12:54
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот Speedy_ » 17 сеп 2019 09:58

Montoya написа:Здравейте, преди 2 седмици се обаждах по телефона, че телевизията забива и изписва или лош сигнал или няма сигнал. Тогава говорихме по телефона, рестартирах устройствата, вие рестартирахте услугата. Проблемът с ереши за 4-5 часа и пак започна.
Това го прави по 2-3 пъти на час за по 20-30 секунди. Понеже съм в Берковица само някоя събота и неделя, не мога да дам повече информация, но родителите ми казват, че това не е изчезнало.


Здравейте,

Ще трябва да Ви идентифицирам в системата, за да мога да Ви съдействам по проблема. Но за да не дискутираме лични данни тук във форума, моля да се обадите на 088 525 0000, вътрешен 9 или просто пишете на live chat-a на нашата страница >> www.netsurf.bg.

Ако имате допълнителни въпроси, насреща съм. 8)

Montoya
Редовен потребител
Редовен потребител
Мнения: 298
Регистриран на: 12 юли 2011 10:14
Местоположение: Берковица

Re: Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот Montoya » 18 сеп 2019 21:33

Ок, мисля че тази събота и неделя ще се прибирам и ще пиша, ако ми остане малко свободно време през деня ще звънна

nikstone
Новак
Новак
Мнения: 37
Регистриран на: 21 апр 2007 12:01

Re: Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот nikstone » 09 апр 2020 21:56

Здравейте, прави ми впечатление че при всеки ъпдейт има период на влошаване на качеството на телевизионния сигнал... Днес ми излезе съобщение за нов ъпдейт, и цяла вечер телевизията забива... Timeshift функцията изобщо не работи... Преди около два месеца имаше същият проблем, и се чудя дали и тогава нямаше ъпдейти...

the-ivo
Техническа поддръжка
Техническа поддръжка
Мнения: 2764
Регистриран на: 03 мар 2004 00:37
Местоположение: Монтана

Re: Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот the-ivo » 09 апр 2020 23:12

Здравейте,

имаше централен проблем в интервала между 21:00 и 21:30ч., беше отстранен максимално бързо, но записите на timeshift в този интервал са повредени. След 21:30ч. всичко би трябвало да функционира напълно нормално.
Поздрави,
Ивайло Каменов
Мениджър Телефонна Поддръжка

Net-Surf.net Ltd.
mail: i.kamenov@net-surf.net

Потребителски аватар
RedHooligan
Редовен потребител
Редовен потребител
Мнения: 211
Регистриран на: 24 юни 2007 17:55
Местоположение: CaMo ЦСКА

Re: Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот RedHooligan » 10 апр 2020 01:31

Случайно да не да ви атакува covid19 ? Днес след 21:00 първо телевизията на всички канали имаше пиксализация. След това падна интернета и телевизиата. След около 5 мин се оправи проблема и има няма 30 мин. и пак падна интернета, този път телевизия има! Очаквам до 2-3 часа през ноща телевизията и интернета да паднат поне още 3-4 пъти.
Изображение
Изображение

Frodo_Baggins
Новак
Новак
Мнения: 23
Регистриран на: 12 фев 2016 20:10

Re: Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот Frodo_Baggins » 10 апр 2020 10:33

RedHooligan написа:Случайно да не да ви атакува covid19 ? Днес след 21:00 първо телевизията на всички канали имаше пиксализация. След това падна интернета и телевизиата. След около 5 мин се оправи проблема и има няма 30 мин. и пак падна интернета, този път телевизия има! Очаквам до 2-3 часа през ноща телевизията и интернета да паднат поне още 3-4 пъти.

Около полунощ падна всичко в Благоевград /няка връзка със сървъра при телевизията и йок интернет/, а преди това беше страшна пикселизация на всички канали ... няма HD, няма SD! Звъннах на съпорта, рече ще се обадим до няколко минути и от тогава до сега ... няма никой ..., а когато нещата се влошиха още повече и пробвах отново да се обадя ... телефоните бяха изключени и нямаше никаква връзка със съпорта, хубавото е, че се оправиха нещата! :idea: Съвет към управата ... :idea: ако нямате намерение да се обадите обратно ... не казвайте на клиентите си, че ще се обадите след няколко минути!!!

the-ivo
Техническа поддръжка
Техническа поддръжка
Мнения: 2764
Регистриран на: 03 мар 2004 00:37
Местоположение: Монтана

Re: Насичане, лош или няма сигнал

Мнениеот the-ivo » 10 апр 2020 14:30

Телефоните не се изключват никога.
В момент, когато има централен проблем натовареността е голяма (тоест звънят изключително много клиенти в опит да се свържат с оператор) и е възможно да има забавяне в свързането с оператор.

Информацията, която мога да предоставя специално за снощи е:

- Централен проблем с ТВ услугата. Спиране на сигнала изцяло. Времетраене от ~21:00 - ~21:30ч. съответно всички записи на timeshift-a от този интервал.

- Прекъсване на Интернет и ТВ за около 30 секунди - 2 пъти. 1 път около 00:15 и след това отново в 01:15-20. Причина: Отпадане на главна свързаност за пренос на данни до Нетера - София. Поради независещи от нас обстоятелства. Сигнала беше възстановен автоматично след прехвърляне към backup свързаност.

Извиняваме се за неудобството и работим за отстраняването на подобни проблеми във възможно най-кратък срок. Благодарим за проявеното разбиране :)
Поздрави,
Ивайло Каменов
Мениджър Телефонна Поддръжка

Net-Surf.net Ltd.
mail: i.kamenov@net-surf.net


Върни се в “ЦИФРОВА ТЕЛЕВИЗИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост